مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-28اجتماعي

تحویل 15 میلیارد تومان تجهیزات به مدارس بشاگرد


رییس آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد از تحویل تجهیزات تهیه شده برای مدارس بشاگرد توسط نوسازی مدارس به آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

-  محمد جباری رییس اداره  آموزش وپرورش شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه تجهیزات خریداری شده به مدارس بشاگرد  از سوی نوسازی مدارس به آموزش و پرورش این شهرستان تحویل داده شد، اظهار داشت:  این تجهیزات نتیجه بررسی و پیگیری  یکساله از تجهیزات مورد نیاز به مدارس بشاگرد است که از مرکز کشور تهیه شد تا در مدارس بشاگرد توزیع شود.

وی افزود: در سال گذشته با بررسی های لازم به همه مدارس شهرستان اعلام شد تا نسبت به اقلام مورد نیاز آمار خود را به آموزش وپرورش تحویل دهند.

جباری گفت: پس از بررسی های لازم با پیگیری های مسئولان در نوسازی برای تهیه آنها اقدام شد که اکنون اقلام مورد نیاز فراهم شده است تا بر اساس امار تهیه شده از مدارس به آنها تحویل شود.

رییس آموزش وپرورش شهرستان بشاگرد عنوان کرد: این اقلام که شامل کلر، یخچال، تلویزیون، تخت خواب  کامپیوتر، تخته وایت برد، میز و نیمکت،دستگاه کپی و غیره هستند به ارزش 15 میلیارد تومان هستند که اینگونه کمک به مدارس بشاگرد در سالهای گذشته بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 15 میلیارد تومان تجهیزات به مدارس بشاگرد

تحویل 15 میلیارد تومان تجهیزات به مدارس بشاگرد