مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-27سياسي

توسعه علمی کشور توقف ناپذیر است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت دانش افزایی در مسیر پیشرفت بر لزوم تلاش برای عدم خروج دانشگاهها ومراکز آموزشی کشور از ریل علم و دانش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی درآیین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه مازندران گفت:دانشگاهیان در یکصد سال اخیر پیشقراول استقلال طلبی و استکبارستیزی بوده اند؛ از اعتراض به نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا که بعد از کودتای 28 مرداد به دانشگاه تهران آمد و به شهادت سه دانشجو ختم شد تا تسخیر لانه جاسوسی و نقش کلیدی در دفاع مقدس که نشانگر نقش آفرینی ممتاز دانشجویان است.

 وی افزود: بر خلاف دیدگاه تک ساحتی و شکاکیت محور غرب که در آراء دکارت، فرانسیس بیکن و نیوتن متبلور است ما به پیوند دو ساحت علم و دین معتقدیم که رهبر انقلاب دوییت و تضاد این دو را نفی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: هیچ رهبر و رییس جمهوری در جهان جایگاه دانشگاه را  انسان ساز و مبداء همه تحولات نمیداند اما امامین انقلاب،دانشگاه را اینچنین مورد تجلیل  قرار داده اند.

سلگی اظهارکرد: اساتید دانشگاه باید با هر سلیقه ای حافظ و حارث هویت ملی و دینی باشند که در یک سال گذشته مورد تاخت و تاز دشمنان ایرانیان قرارگرفت و بی تردید  هدف غایی آنان سوریه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه علمی کشور توقف ناپذیر است

توسعه علمی کشور توقف ناپذیر است