مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-17ورزشي

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین


حضور بهمن عسگری در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان، پذیرایی فوتبالیست های شمس آذر از نماینده تبریز و تجلیل از بانوی کبدی کار قزوینی در نشست نایب رییسان کشور خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

- ایسنا/قزوین حضور بهمن عسگری در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان، پذیرایی فوتبالیست های شمس آذر از نماینده تبریز و تجلیل از بانوی کبدی کار قزوینی در نشست نایب رییسان کشور خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

ترکیب نهایی تیم ملی کاراته کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد که با نظر کادرفنی بهمن عسگری هم ملی پوشان را همراهی خواهد کرد.

عسگری در بخش کومیته تیمی به همراه ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری و محمود نعمتی به مصاف رقبا می رود.

عسگری سه نشان طلای کومیته تیمی و یک نشان زرین طلای کومیته انفرادی را در ویترین پرافتخار دوران ورزشی خود به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات کاراته 2023 قهرمانی جهان از دوم آبان ماه به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

پذیرایی فوتبالیست های شمس آذر از نماینده تبریز هفته دوم لیگ برتر امیدهای کشور در حالی برگزار خواهد شد که تیم امید شمس آذر در قزوین میزبان عقاب مهر تبریز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین