مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-16سياسي

مادران لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: مادران و همسران شهدای استان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: مادران و همسران شهدای استان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند.

فریبا ولی پور امروز، 24 مهرماه در حاشیه برگزاری اجلاسیه 479 شهیده زن لرستان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مادران شهیدپرور غزه و فلسطین، اظهار کرد: مادران شهدای غزه و فلسطین سال هاست که نسلی پس از نسل دیگر شاهد شهادت فرزندان خود هستند و برای دفاع از آرمان های خود و دفاع از سرزمین عزیز و مقدسشان از این راه کوتاه نیامده اند.

رییس کمیته بانوان کنگره شش هزار و 555 شهید لرستان ضمن گرامی داشت یاد مادران شهدا، تصریح کرد: بدون تردید در پیدایش و تربیت شش هزار و 555 شهید استان و سرداران بزرگوار این خطه، مادرانی بسیار بزرگ و شیردل که فرزندان خود را برای فدا شدن در راه آرمان های امام(ره) تربیت کردند نقش اساسی داشتند و صفحه زرینی را به ثبت رساندند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: مادران و همسران شهدای استان به دعوت رهبر پیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همسران دلاور و فرزندان رشید خود را برای فداکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند

مادران لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند