مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-07ورزشي

پایان رقابت موتور کراس استان یزد در پیست اردکان


مسابقات انتخابی موتور کراس استان یزد برای رقابت های کشوری با حضور بیش از 50 موتورسوار از شهرهای مختلف استان در پیست موتورسواری اردکان برگزار شد.

- مصطفی سپهری رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اردکان در حاشیه این مسابقات در گفت وگو با ایسنا، گفت: مسابقات قهرمانی موتورکراس استان روز جمعه 14 مهرماه با حضور بیش از 50 موتورسوار از شهرستان های استان در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی (ره) اردکان که از بزرگترین پیست های موتورسواری کشور است، برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها در دو کلاس 250 و 450 سی سی به همراه اجرای حرکات نمایشی کراس سواران و راکبان موتورهای سنگین در حضور علاقه مندان به این رشته مهیج برگزار شد.

سپهری گفت: در پایان این مسابقات و در کلاس 250 سی سی، رضا پورمحمدی از مهریز، محمد کریمی از زارچ، رسول رجایی از بافق و سعید هاتفی از اردکان به ترتیب اول تا چهارم شدند.

وی افزود: ناصر کرمی از یزد، محمدفتوحی ، سیدابوالفضل میرابوالحسنی و ابوالفضل دهقانی هر سه از شهرستان اردکان نیز به ترتیب به رتبه های اول تا چهارم کلاس 450 سی سی دست یافتند.

رییس هیئت موتورسواری شهرستان نیز با اشاره به استقبال جمع کثیری از مردم استان یزد به ویژه ورزش دوستان اردکانی از این رقابت ها، خاطرنشان کرد: قریب به شش هزار نفر از این رقابت های دیدنی استقبال کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت موتور کراس استان یزد در پیست اردکان

پایان رقابت موتور کراس استان یزد در پیست اردکان