مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-14اقتصادي

رشد 35 درصدی عضویت بانوان خراسان شمالی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر


مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از رشد 35 درصدی عضویت بانوان این استان در این صندوق طی دو سال اخیر خبر داد.

- مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان خبر داد رشد 35 درصدی عضویت بانوان خراسان شمالی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از رشد 35 درصدی عضویت بانوان این استان در این صندوق طی دو سال اخیر خبر داد.

بیدی در نشست خبری که 22 مهر ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه هدف این صندوق در خراسان شمالی 179 هزار نفر است، اظهار کرد: از این تعداد 40 هزار نفر جمعیت شهری در شهرهای زیر 20 هزار نفر خانوار و 139 هزار نفر نیز جمعیت روستایی و عشایری است.

وی گفت: تاکنون 76 هزار نفر در این استان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری درآمده اند که ضریب پوشش در این صندوق در استان به 42.

5 درصد رسیده است.

بیدی با بیان اینکه خراسان شمالی در این رابطه جایگاه هشتم کشوری را دارد، افزود: نسبت پوشش پشتیبانی در این استان 11 درصد است که این رقم در میانگین کشوری 9.

5 درصد بوده است.

وی ادامه داد: حدود چهار هزار و 400 خانوار به صورت ماهیانه از این صندوق مستمری دریافت می کنند که مبلغ این مستمری بالغ بر شش میلیارد تومان است که در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی عضویت بانوان خراسان شمالی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

رشد 35 درصدی عضویت بانوان خراسان شمالی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر