مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-10سياسي

خزعلی: نقش زنان در حفظ محیط زیست انکارناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی روز سه شنبه در مراسم سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست گفت: با وجود نقش پررنگ زنان در مقوله حفظ محیط زیست، - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان نقش پررنگ و غیرقابل انکاری در محیط زیست و اشاعه این فرهنگ میان خانواده و جامعه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی روز سه شنبه در مراسم سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست گفت: با وجود نقش پررنگ زنان در مقوله حفظ محیط زیست، اما کمتر به آن پرداخته ایم و جامعه تا حدودی از این ظرفیت غافل مانده و کمتر به این سرمایه بزرگ پرداخته است.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته سازمان ملل بر تاثیر زنان در تغییر اقلیم و تاثیرپذیری آنان از این پدیده پرداخت، گفت: نکته مهم این است که تغییر اقلیم تاثیر بیشتری بر زنان و کودکان دارد در واقع این قشر به صورت ویژه آسیب پذیری بیشتری دارند.

خزعلی خاطر نشان کرد: باید به این نکته باید توجه شود که زنان در مسئله محیط زیست هم تاثیرگذاری و هم تاثیر پذیری بیشتری دارند؛ بنابراین سرمایه گذاری روی آموزش و مهارت یابی زنان باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخی بیماری ها، انواع سرطان ها و ناباروری ها مسایلی است که یکی از عوامل آن به سلامت محیط زیست برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: نقش زنان در حفظ محیط زیست انکارناپذیر است

خزعلی: نقش زنان در حفظ محیط زیست انکارناپذیر است