مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-04سياسي

ثبت 140 شرکت دانش بنیان در خوزستان/ لزوم اجرای قوانین حمایتی از دانش بنیان ها


استاندار خوزستان با اشاره به وجود 140 شرکت دانش بنیان در استان خوزستان، گفت:  دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت های مختلف از این بخش حمایت می کند و تلاش می کنیم از طریق این حمایت ها تعداد این .

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به وجود 140 شرکت دانش بنیان در استان خوزستان، گفت:  دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت های مختلف از این بخش حمایت می کند و تلاش می کنیم از طریق این حمایت ها تعداد این شرکت ها در استان خوزستان را افزایش دهیم.

علی اکبر حسینی محراب در حاشیه نشست فعالین اقتصادی حوزه شرکت های دانش بنیان که امروز (12 مهرماه) با حضور جمعی از نمایندگان این شرکت ها و مدیران ذیربط برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان در زمینه هایی همچون بیمه، بانک ها و همکاری با صنایع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: بنا شد صنایع بزرگ استان خوزستان از جمله نفت، حفاری، پتروشیمی، نیشکر، فولاد و .

همکاری و همراهی بیشتری با شرکت های دانش بنیان داشته باشند؛ این جوانان فعال و نخبه امکانات خوبی ایجاد کرده اند و بعضا بازارهای منطقه را پوشش داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 140 شرکت دانش بنیان در خوزستان/ لزوم اجرای قوانین حمایتی از دانش بنیان ها

ثبت 140 شرکت دانش بنیان در خوزستان/ لزوم اجرای قوانین حمایتی از دانش بنیان ها