مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-20سياسي

پاشنه آشیل اسراییل مورد حمله قرار گرفته است


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات اسراییل در حال حاضر دست و پا زدن های بدون نتیجه است، گفت: نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسراییل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات اسراییل در حال حاضر دست و پا زدن های بدون نتیجه است، گفت: نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسراییل به تمام معنا توسط رزمندگان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته است.

یعقوبعلی نظری، امروز جمعه 28 مهرماه، در مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد ضمن گرامیداشت مجاهدت های مردم فلسطین و غزه در مقابل استکبار، عنوان کرد: جمعیت، وسعت، موقعیت و قدرت اقتصادی همگی مؤلفه های اساسی اقتدار هر کشوری است.

قدرت اصلی نظام مقدس اسلامی امروز آن اندیشه و تفکری است که به دنیا ارائه کرده است، اما اسراییل هیچ کدام از مولفه های قدرت را اعم از هویت تاریخی، انسجام ملی، عمق جغرافیایی و اقتصاد قدرتمند را ندارد.

وی با بیان اینکه تنها مؤلفه قدرت اسراییل در طول سال ها اشغال سرزمین فلسطین قدرت نظامی و اطلاعاتی و عملیاتی اش بود که با عملیات مجاهدان فلسطینی شکسته شد، تصریح کرد: این به معنای آن است که همه موجودیت اسراییل شکسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشنه آشیل اسراییل مورد حمله قرار گرفته است

پاشنه آشیل اسراییل مورد حمله قرار گرفته است