مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-08اجتماعي

نوازش موجب رشد جسمی و ذهنی کودکان می شود


کارشناس حوزه کودک، نوازش کردن را موجب رشد جسمی و ذهنی کودکان عنوان کرد و افزود: والدین از تولد تا دو سالگی کودکان باید تماس چشمی با آن ها برقرار کنند و با نوازش کردن موجب افزایش رشد جسمی و ذهنی کودکان خود می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس حوزه کودک، نوازش کردن را موجب رشد جسمی و ذهنی کودکان عنوان کرد و افزود: والدین از تولد تا دو سالگی کودکان باید تماس چشمی با آن ها برقرار کنند و با نوازش کردن موجب افزایش رشد جسمی و ذهنی کودکان خود می شوند.

سالار صمد زاده در گفت وگو با ایسنا به مناسبت روز جهانی کودک، تربیت فرزند توسط خانواده را به باغبانی گل ها تشبیه کرد و گفت: خانواده ها مانند باغبان ها که با تلاش و ممارست موجب رشد گل وگیاه می شوند، فرزندان خود را پرورش داده و در راستای تبدیل به فردی موفق و تاثیرگذار در آینده استعدادهای کودکان خود را شکوفا می کنند.

وی، اولین قانون در تربیت کودکان را چنین عنوان کرد که بچه ها را مرکز گلایه ها، کنایه ها و انتقادات دیگران و اطرافیان قرار ندهیم و ادامه داد: خانواده ها باید با توجه به شرایط خود، خانواده و کودک، شرایط و اصول تربیتی ثابتی داشته باشند و این یعنی پدر و مادر به یکدیگر اعتماد کرده و در انتخاب روش درست تربیت تفاهم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوازش موجب رشد جسمی و ذهنی کودکان می شود

نوازش موجب رشد جسمی و ذهنی کودکان می شود