مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-13بين الملل

واکنش تند و یکپارچه به تجاوزهای اسراییل: تجاوزگر و مظلوم نمایی؟


پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و حمله های هوایی پرتعداد اسراییل به غزه و کشتار غیرنظامیان، مراجع عظام تقلید و روحانیون چهره در سخنرانی ها و پیام های خود، - واکنش تند و یکپارچه به تجاوزهای اسراییل: تجاوزگر و مظلوم نمایی؟ پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله های هوایی پرتعداد اسراییل به غزه و کشتار غیرنظامیان، مراجع عظام تقلید و روحانیون چهره در سخنرانی ها و پیام های خود، جوامع اسلامی را به حمایت و حفظ وحدت در جهت پیروزی فلسطین دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز شنبه (15 مهرماه) جنبش حماس حملات کوبنده خود را به مناطق اشغالی و پایگاه های اسراییلی آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم تأیید کرد که نیروهای مقاومت حماس وارد سدروت شده و با اعضای گروه مقاومت حماس، درگیر شده اند.

پس از انتشار اخبار حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی، محمد الضیف فرمانده کل کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم گرفتیم به تجاوزات اسراییل پایان دهیم و عملیات طوفان الاقصی را آغاز کنیم .

رژیم صهیونیستی به دنبال شکست سنگین از عملیات طوفان الاقصی فلسطین، بمباران مناطق فلسطین نشین را در دستور کار قرار داد و همزمان آب و برق غزه را به صورت کامل قطع و ضمن محاصره کامل، حملات هوایی را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند و یکپارچه به تجاوزهای اسراییل: تجاوزگر و مظلوم نمایی؟

واکنش تند و یکپارچه به تجاوزهای اسراییل: تجاوزگر و مظلوم نمایی؟