مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-10اقتصادي

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چندین طرح صنعتی و عمرانی در شهرستان بافق و حضور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان به یزد سفر می کند.

- ایسنا/یزد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چندین طرح صنعتی و عمرانی در شهرستان بافق و حضور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان به یزد سفر می کند.

سیدصولت مرتضوی به منظور کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مجتمع صنعتی معدنی سنگ آهن مرکزی ایران، افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی اول، افتتاح پرعیارسازی چهار میلیون تُنی و کلنگ زنی کارخانه کنستانتره 102 میلیون تُنی نوظهور در آنومالی شمالی به شهرستان بافق در استان یزد سفر می کند.

زیارت امامزاده عبدالله(ع) و غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بافق، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز یک جاده بافق_بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه های شرکت سنگ آهن مرکزی، کلنگ زنی مجموعه مسکن کارگری، افتتاح فاز نخست مجموعه آب درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی ، حرکتی و کلنگ زنی فاز دوم این طرح، از دیگر برنامه های وزیر کار در سفر به استان یزد است.

مرتضوی در این سفر دو روزه همچنین در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد