مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-17دانش

مراسم تجلیل از مدال آوران یونیورسیاد چین فردا برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران قهرمانان و مدال آوران رقابت های سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان (چنگدو چین)، - آیین تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران قهرمانان و مدال آوران رقابت های سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان (چنگدو چین) با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فردا 26 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران قهرمانان و مدال آوران رقابت های سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان (چنگدو چین)، که موفق به کسب مدال و افتخار آفرینی برای کشورمان شده اند با حضور  محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولین عالی رتبه دانشگاهی و ورزشی کشور روز چهارشنبه 26 مهرماه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار می شود.

در این مراسم از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، ووشو و قایقرانی که موفق به کسب افتخار آفرینی برای کشورمان شده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

این مراسم روز چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 15 در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سالن شهدای جهاد علمی، طبقه 15 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از مدال آوران یونیورسیاد چین فردا برگزار می شود

مراسم تجلیل از مدال آوران یونیورسیاد چین فردا برگزار می شود