مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:002023-09-27سياسي

خبرهای خوبی از پادگان 07 خرم آبادبرای مردم در راه است


پادگان 07 برابر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اوامر فرمانده معظم کل قوا باید از شهر خارج می شد، طی جلسه با استاندار لرستان  مسیولین استانی دست به دست هم دهند تا هم ارتش به خواسته خود  برسند و هم استاندار به خواسته خود برسد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چگنی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر امروز در حاشیه افتتاح پل شهدای ارتش این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت وجود فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای شعار در رکاب ولایت، ارتش فدای ملت، هر جا که مردم بزرگوار نیازمند کمک باشند، فرزندان ارتشی در کنار آنها سایه به سایه همراهی می کنند.

  وی با بیان اینکه محرومیت زدایی بنا بر اموار فرمانده معظم کل قوا تکلیف ماست، افزود: در موضوع محرومیت زدایی تکلیف داریم در کنار مردم باشیم و به ویژه در سه استان سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان و بخش هایی از هرمزگان نیروی زمینی ارتش مشغول به محرومیت زدایی است که طرح های محرومیت زدایی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به سرانجام برسانند.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: امروز نیز این طرح در 9 ماه احداث شده است، همچنان که در سیل 98 پلی در پلدختر در 48 ساعت ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوبی از پادگان 07 خرم آبادبرای مردم در راه است

خبرهای خوبی از پادگان 07 خرم آبادبرای مردم در راه است