مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-16فرهنگي

نشست مشترک دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد


در نشست مشترک دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت مشارکت این سازمان در برگزاری مهم ترین رویداد هنری تئاتر استان تأکید شد.

- ایسنا/قم در نشست مشترک دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت مشارکت این سازمان در برگزاری مهم ترین رویداد هنری تئاتر استان تأکید شد.

نشست مشترک صدیقه مشایخی دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و مرتضی عقیقی رییس انجمن هنرهای نمایشی قم با سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم به منظور تبادل نظر و همفکری در جهت برگزاری کیفی تر و تأثیرگذارتر این رویداد هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشایخی در این نشست در خصوص نحوه برگزاری و همچنین استقبال هنرمندان استان از این رویداد در سه بخش صحنه ای، خیابانی و عکس تئاتر خبر داد که در بخش خیابانی آثار بسیار خوبی در راستای اهداف سازمان شهرداری در حال تولید هستند.

ضرورت حمایت از جشنواره تئاتر قم به عنوان مهم ترین رویداد هنری استان دبیر بیست وچهارمین جشنواره استاتی تئاتر قم بر ضرورت حمایت سازمان فرهنگی شهرداری قم از این جشنواره تأکید کرد و گفت: جشنواره با موضوع آزاد اعلام فراخوان شد اما آثاری که با موضوع شعار سال، موضوعات دینی و ارزشی، سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد

نشست مشترک دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد