مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-07سياسي

ادعای رییس شورای شهر رشت درباره تصرف برخی جایگاه های مدیریتی و رانت در شهرداری ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در اجلاس کمیته مدیران سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری رشت در ساختمان شهرداری مرکز برگزار شد با گرامی داشت یادوخاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی به سر می بریم و ضمن تبریک این هفته به تمامی نیروهای خدوم فراجا، یادوخاطره شهدای نیروی انتظامی که در دفاع از امنیت و استقلال کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی می داریم.

  وی به برگزاری اجلاس کمیته مدیران سرمایه انسانی شهرداری های کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی بیشترین اثرگذاری را در سازمان ها دارد و همه در تلاشند تا از کارآمدترین افراد با هدف نیل اهداف سازمان مربوطه استفاده کنند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه گاهی مواقع شاهد حضور برخی افراد در جایگاه های مدیریتی هستیم که تخصص و کارآیی لازم را ندارند، افزود: متاسفانه این دغدغه در برخی از حوزه های شهرداری رشت نیز مشاهده می شود و باید در این باره چاره اندیشی شود.

  کارگرنیا با تاکید به حضور افراد متخصص، با تجربه و کارآمد در بدنه شهرداری رشت تصریح کرد: متاسفانه در مجموعه شهرداری رشت بسیار شاهد بوده و هستیم که افراد بسیار توانمند و متخصص به دلیل آن که اهل رانت و یا سیاسی بازی نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رییس شورای شهر رشت درباره تصرف برخی جایگاه های مدیریتی و رانت در شهرداری ها

ادعای رییس شورای شهر رشت درباره تصرف برخی جایگاه های مدیریتی و رانت در شهرداری ها