مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-21سياسي

پایان نامه های مرتبط با موضوعات شهری حمایت می شوند


رییس مرکز پژوهش های شورای شهر همدان از حمایت پایان نامه ها و رساله ها با موضوعات شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی رضایی بعد از ظهر امروز به بیان فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان نسبت به نقش علم در زندگی پرداخت و اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند باید مقالات علمی و پایان نامه های دانشجویان، ناظر به حل مشکلات باشند.

وی با تاکید بر کاربردی کردن محصولات علمی و پژوهشی گفت: هرچه هماهنگی و ارتباطات ما با دانشگاه بیشتر باشد می توان از ظرفیت علمی دانشگاهیان بیشتر در مدیریت شهری بهره برد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم این نشست ها در تقویت تعامل، هماهنگی و روابط بین مدیریت شهری و دانشگاه ها باشد افزود: خوشبختانه تمام تخصص هایی که در مدیریت شهری وجود دارد، در دانشگاه ها هم است که باید تلاش کرد از ظرفیت اساتید و دانشگاه ها بهره مند شد.

وی تصریح کرد: از اعتبار پژوهشی که در دانشگاه ها وجود دارد، در قالب طرح های مطالعاتی، پایان نامه و رساله دکتری در موضوعات شهری استفاده کرد.

رضایی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی دارد پایان نامه ها و رساله هایی با موضوع مدیریت شهری را حمایت کند عنوان کرد: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر روابط مدیریت شهری را با دانشگاه تقویت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های مرتبط با موضوعات شهری حمایت می شوند

پایان نامه های مرتبط با موضوعات شهری حمایت می شوند