مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:162023-10-17اقتصادي

تشکیل بازوی هم افزا و همیار اصناف بازار در آینده نزدیک


مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: هیأت امناهای بازارقرار است در آینده ی نزدیک در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بازار به عنوان بازوی هم افزا و همیار اصناف بازار فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجید اصلانی، مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان در حاشیه جلسه معتمدین و موثرین بازار اصفهان گفت: امروز طرح هیأت امناهای بازار مورد بررسی قرار گرفت که قرار است در آینده ی نزدیک هیأت امنا های بازار تشکیل شود که در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بازار به عنوان بازوی هم افزا و همیار اصناف بازار فعالیت می کنند.

وی گفت : هیأت امناهای بازار قرار است به عنوان مطالبه گر از دستگاه های اجرایی مثل شهرداری، آتش نشانی، اداره ی مالیات برای کمک و هم افزایی به فعالیت اقتصادی بازار فعالیت داشته باشند و بتوانند فعالیت اقتصادی خودش را انجام بدهد و به نوعی یک ساماندهی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را انجام دهد که در آینده نزدیک این هیأت امنا با انتخابات اعضای اصناف برگزار خواهد شد.

اصلانی افزود: در روزهای گذشته از تندیس آبرومندان انقلاب اسلامی رونمایی شد که این نام برگرفته از بیانات مقام رهبری می باشد که قصد داریم در راستای برگزاری کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان، کمیته شهدای اصناف استان اصفهان را با نام آبرومندان انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بازوی هم افزا و همیار اصناف بازار در آینده نزدیک

تشکیل بازوی هم افزا و همیار اصناف بازار در آینده نزدیک