مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-14پزشكي

راه اندازی سامانه حامی برای دریافت شیر خشک بیماران متابولیک و رژیمی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سامانه حامی برای دریافت شیر خشک بیماران متابولیک و رژیمی به صورت نسخه الکترونیک راه اندازی شده است.

- ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سامانه حامی برای دریافت شیر خشک بیماران متابولیک و رژیمی به صورت نسخه الکترونیک راه اندازی شده است.

دکتر جواد قاسمیان یادگاری در گفت وگو با ایسنا در تشریح دستاوردهای 25 ساله معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سال افتخار دسترسی مردم به داروهای مورد نیاز را از حقوق مسلم شهروندی دانست و اظهار کرد: معاونت غذا و دارو با برخوداری از 300 داروساز، 295 داروخانه سرپایی و 18 داروخانه بیمارستانی در حوزه وظایف محوله به مردم خدمات رسانی می کند.

وی افزایش میزان دسترسی جمعیت به داروخانه در جهت تهیه اقلام دارویی مورد نیاز را از جمله دستاوردهای استان در حوزه غذا و دارو عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز مردم برای دسترسی به خدمات دارویی در راستای تامین اقلام دارویی مورد نیاز و افزایش دسترسی آنان به خدمات دارویی تعداد داروخانه های استان از 134 باب در سال 77 به 295 باب در سال 1402 رسیده است.

قاسمیان، یادگاری به کاهش اقلام دارویی تجویز شده در جهت تجویز و مصرف منطقی دارو اشاره کرد و ادامه داد: میانگین اقلام دارویی به عنوان یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه حامی برای دریافت شیر خشک بیماران متابولیک و رژیمی

راه اندازی سامانه حامی برای دریافت شیر خشک بیماران متابولیک و رژیمی