مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-01حوادث

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون یورویی خرید ملک در خارج از کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجید کریمی رییس پلیس بین الملل فراجا گفت: به دنبال اعلام مرجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با هویت های جعلی، - رییس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری فردی که با هویت های جعلی اقدام به کلاهبرداری دو میلیون یورویی از مردم در پوشش خرید ملک در خارج از کشور کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجید کریمی رییس پلیس بین الملل فراجا گفت: به دنبال اعلام مرجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با هویت های جعلی، از 31 نفر از مردم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت.

وی افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که فردی با هویت های جعلی اقدام به تأسیس و ثبت شرکت کرده و خود را نماینده یک شرکت اروپایی معرفی کرده است و این فرد با جعل نشان و نام آن شرکت و همچنین تبلیغات گسترده در شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خارج از کشور، وعده خرید املاک در خارج از کشور را به اتباع ایرانی داده بود.

رییس پلیس بین الملل فراجا گفت: همچنین در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم پس از کلاهبرداری از 31 نفر به مبلغ 2 میلیون یورو، معادل حدود 100 میلیارد تومان به یکی از کشور های منطقه متواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون یورویی خرید ملک در خارج از کشور

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون یورویی خرید ملک در خارج از کشور