مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-17سياسي

ثبت نام 1193 داوطلب برای دو کرسی کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: 742 صندوق اخذ در قالب 569 شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراین شهرستان پیش بینی شده است.

- ایسنا/البرز معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: 742 صندوق اخذ در قالب 569 شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراین شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رمضانی روز سه شنبه 25 مهرماه در نشست خبری با موضوع برگزاری انتخابات که در فرمانداری کرج برگزار شد، افزود: این تعداد صندوق براساس رصدی که از تجارب برگزاری انتخابات در دوره های قبل بوده پیش بینی شد.

معاون استاندار البرز گفت: از بین 30 معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع 11 نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است .

معاون استاندار البرز درادامه با اشاره به اینکه یک هزار و193 نفر در این شهرستان داوطلب حضور درمجلس شورای اسلامی شدند ،گفت: یک نفر هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1193 داوطلب برای دو کرسی کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس

ثبت نام 1193 داوطلب برای دو کرسی کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس