مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-16اقتصادي

کیفیت نان به صورت ویژه کنترل می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: کیفیت نان از طریق سامانه نانی نو و مرکز رصد و پایش آرد کنترل می شود.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: کیفیت نان از طریق سامانه نانی نو و مرکز رصد و پایش آرد کنترل می شود.

  جواد اشرفی، امروز، دوشنبه 24 مهر در شورای آرد و نان شهرستان بیرجند اظهار کرد: تأمین آرد و نان برای مراکز شبانه روزی ،خوابگاه های دانشجویی، حوزه های علمیه و مراکزی که مصرف انبوه دارند باید توسط شرکت غله استان تأمین گردد تا برای تهیه نان این مراکز از سهمیه آرد شهرستان بیرجند استفاده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خصوص کسری سهمیه ها هم باید فرمانداری بر اساس عملکرد نانوایی ها، متناسب با سلامت آرد به نانوایی ها تخصیص دهد.

معاون استاندار با بیان اینکه دغدغه اصلی ما بحث کیفت نان است، یادآور شد: اگر با وجود کمکی که به خبازی ها در تأمین آرد می شود، کیفیت نانشان وضعیت مطلوبی پیدا نکند با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: نانوایی ها بدانند سامانه نانی نو و مرکز رصد و پایش آرد که در بانک سپه مستقر است عملکرد آنها را به صورت سیستماتیک رصد می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته معادل 550 تن سهیمه آرد به سرانه کل استان با توجه به نرخ رشد اضافه شده، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت نان به صورت ویژه کنترل می شود

کیفیت نان به صورت ویژه کنترل می شود