مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-13بين الملل

امیرعبداللهیان: گفت وگوهای مهمی با بشار اسد داشتیم


گفت وگوهای مهمی با بشار اسد داشتیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دمشق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات عالیرتبه سوریه درباره مناسبات دوجانبه و تحولات فلسطین و نوار غزه در دمشق حضور دارد پس از دیدار و گفت وگو با فیصل المقداد همتای سوری خود در جمع خبرنگاران به تشریح رایزنی های انجام شده پرداخت.

وی گفت: ساعاتی قبل گفت وگوهای مهم با بشار اسد داشتیم درباره آخرین تحولات فلسطین و جنایات جنگی رژیم آپارتاید و کودک کش اسراییل با همکار و برادرم آقای فیصل المقداد مشورت های نزدیکی را انجام دادیم.

رییس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: متاسفانه لحظاتی پیش مطلع شدم که در مناطق مرزی جنوب لبنان جمعی از خبرنگاران با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند.

ضمن ابراز همدردی با جامعه خبرنگاران و خانواده آنها از تلاش های جامعه خبری برای انعکاس واقعیات و جنایات رژیم کودک کش اسراییل صمیمانه تشکر می کنم.

  این دیپلمات عالیرتبه ایرانی همچنین اضافه کرد: سوریه همواره به عنوان یکی از خطوط مقدم در محور مقاومت نقشی اساسی در حمایت از فلسطین، زنان کودکان و غیرنظامیان و محور مقاومت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: گفت وگوهای مهمی با بشار اسد داشتیم

امیرعبداللهیان: گفت وگوهای مهمی با بشار اسد داشتیم