مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17بين الملل

سعدالله زارعی: فلسطینی ها روز عملیات 6سیستم اطلاعاتی اسراییل را از کار انداختند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی کارشناس ارشد مسائل منطقه ای در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: - کارشناس ارشد مسایل منطقه ای گفت: در عظمت و دقت عملیات طوفان الاقصی همین بس که فلسطینی ها در روز عملیات، 6 سیستم اطلاعاتی دقیق و گسترده رژیم صهیونیستی را از کار انداختند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی کارشناس ارشد مسائل منطقه ای در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک کشور و دولت نبود بلکه پروژه ای بود که آمریکا و غرب در این منطقه طرح ریزی کردند.

چند روز قبل وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این شکست اسراییل نبود بلکه شکست ما بود و این خود نشان دهنده همین موضوع است که اسراییل صرفاً یک پروژه دقیق از طرف آمریکا بود.

وی در ادامه این نشست، ضمن بیان تاریخچه ای از تکمیل طرح پروژه اسراییل توسط آمریکا بیان داشت: اسراییل پروژه ای بود که برای تحقق اهداف مشترک کشور های غربی در شرق ایجاد شد و بار ها انگلیس، آلمان، آمریکا و سایر کشور های غربی اعلام کردند که امنیت اسراییل، امنیت ما است و این پروژه برای غرب یک ابر پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی: فلسطینی ها روز عملیات 6سیستم اطلاعاتی اسراییل را از کار انداختند

سعدالله زارعی: فلسطینی ها روز عملیات 6سیستم اطلاعاتی اسراییل را از کار انداختند