مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:122023-09-30سياسي

پایان ضرب الاجل 2ماهه دستگاه قضایی برای رفع مشکلات جاده کیاسر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران  در تاریخ 18 تیرماه سال جاری و برای بررسی مشکلات جاده تقاطع کمربندی کیاسر بازدیدی از این منطقه داشته است.

وی در این بازدید، گفته بود: ورود به موضوع حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال از جمله وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده و دادگستری کل استان مازندران نیز بر این موضوع توجه ویژه ای دارد.

رییس کل دادگستری مازندران در این زمینه خاطر نشان کرده بود؛ بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده، شکایات مردمی، اعتراض کارخانه ها و معادن در خصوص مشکلات راه دسترسی به جاده اصلی تقاطع کمربندی کیاسر، دستورهای لازم برای حل مشکلات جاده دسترسی روستای چالو در بخش چهاردانگه صادر و در این راستا علاوه بر بازدید میدانی توسط مدعی العموم، جلسات متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

رییس کل دادگستری استان مازندران یاداور شده بود؛ با توجه به برخی اتفاقات از جمله فوت و جراحت چند نفر از اهالی منطقه و تخریب ادوات کشاورزی کشاورزان، یکی از دغدغه های دستگاه قضایی استان و مردم منطقه رفع نواقص این جاده دسترسی بوده که در این راستا مقرر شد دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله اداره کل راه و شهر سازی استان با همکاری دیگر ادارات مرتبط و همراهی و تعامل کارخانه ها و معادن فعال در منطقه، طی مدت حداکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ضرب الاجل 2ماهه دستگاه قضایی برای رفع مشکلات جاده کیاسر

پایان ضرب الاجل 2ماهه دستگاه قضایی برای رفع مشکلات جاده کیاسر