مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:012023-10-12سياسي

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید ابراهیم رییسی دقایقی پیش در جمع پرشور مردم شیراز گفت: مردم فارس مردمی سخت کوش هستند که در عرصه های مختلف آزمون و امتحان خود را خیلی خوب پس داده و نشان دادند در عرصه های مختلف اثرگذاند.

وی افزود: آنها نشان دادند مردمی مقاوم و مردمی با روحیه ایستادگی در مقابل دشمنانند.

رییسی استان فارس را استان مفاخر، علما و اندیشمندان دانست و از مقاومت های آیت الله میرزای شیرازی در حرکت عظیم تحریم تنباکو یاد کرد.

وی با اشاره به 15 هزار شهید و سرداران و سرافرازان استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: سخن و کلام این شهدا در فضای استان فارس و کشور عزیزمان را باید شنید، پیام شهدا پیام دشمن شناسی و دشمن ستیزی است، پیام مقاومت در راه حرکت است، پیام تلاش مجاهدانه در عرصه های تولید علم و دانش و فناوری است.

وی افزود: عزت آفرینی پیامی است که مردم فارس در سیره و سلوک آقا احمد بن موسی و سید علاءالدین حسین آموختند، در سیره و زندگی آنها عبادت خدا، خدمت به خلق خدا برای خدا و جلب رضای الهی، ایستادگی در مقابل دشمنان خدا است که مردم خطه فارس حقیقتاً رفتار و سلوکشان سیره پیشوایان است.

شیراز راوی تمدن ایرانی است رییس جمهور گفت: آنها پیشرو در حرکت های علمی هستند، پیشرو در دفاع مقدس و جهاد هستند، اینکه شیراز قطب سلامت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد