مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-19حوادث

دستبرد زوج سارق به 100 سوییت اجاره ای!


زوج جوانی که مدعی هستند با دیدن قوهای درون استخر یکی از پارک های مشهد عاشق یکدیگر شده اند، در حالی راز دستبرد به بیش از 100 سوییت اجاره ای را فاش کردند که از پارک نشینی به مستاجری چند روزه روی آورده بودند و طعمه های خود را از سایت های واسطه گری به دام می انداختند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، طی چند ماه گذشته پرونده هایی در مراکز انتظامی تشکیل شد، که محتویات آن از دستبردهای سریالی به سوییت های اجاره ای حکایت داشت.

با افزایش روند صعودی سرقت های مذکور، ماجرا از اهمیت خاصی برخوردار شد تا جایی که رییس پلیس مشهد با مطالعه گزارش های یاد شده دستور بررسی ویژه در این باره را صادرکرد و از عوامل انتظامی خواست به ریشه یابی سرقت از سوییت های اجاره ای بپردازند.

 با این دستور پلیسی نیروهای کلانتری در مناطق مختلف شهری وارد عمل شدند اما تحقیقات مقدماتی نشان داد که سارقان بسیار حرفه ای هستند و هیچ سرنخی در صحنه های سرقت از خود برجا نگذاشته اند.

به همین خاطر تحلیل های کارشناسی از مناطق جغرافیایی وقوع جرم جمع آوری و مشخص شد که همه طعمه ها از طریق آگهی در سایت های واسطه گری اینترنتی به دام افتاده اند؛ بنابراین عوامل انتظامی با بهره گیری از تجربیات سرهنگ احمد نگهبان (رییس پلیس مشهد ) دامنه تحقیقات خود را به فضای مجازی کشاندند و کنکاش های تخصصی را برای شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد زوج سارق به 100 سوییت اجاره ای!

دستبرد زوج سارق به 100 سوییت اجاره ای!