مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-25بين الملل

کره شمالی : مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!


خبرگزاری رسمی کره شمالی با اشاره به رییس جمهور کره جنوبی تاکید کرد: کاملا مشهود است که چنین فردی با مغزی شبیه به آشغال نمی تواند معنی عمیق و بزرگ توسعه روابط دوستانه کره شمالی و روسیه را درک کند.

- کره شمالی امروز (دوشنبه) رییس جمهوری کره جنوبی را به دلیل آنکه طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به تعمیق روابط نظامی پیونگ یانگ-مسکو هشدار داد، به باد انتقاد گرفت و ضمن آنکه او را احمق دیپلماتیک خواند، گفت که این رییس جمهور فردی است که مغزش شبیه به آشغال می باشد!   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چند روز پیش یون سوک یول، رییس جمهوری کره جنوبی طی سخنرانی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اگر کره شمالی و روسیه درخصوص شراکت های تسلیحاتی توافق کنند و این توافق آن ها تهدیدی برای ما ایجاد کند، کره جنوبی بیکار نخواهد نشست.

  سفر اخیر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه و دیدارش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و مکان های نظامی کلیدی این کشور نگرانی های بین المللی را به دنبال داشته و برخی می گویند که شاید این دو کشور در طی این سفر درخصوص تبادل تسلیحات به توافق هایی رسیده اند.

  خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی نوشت: یون سوک یون، خائن دست نشانده حتی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل تهمت خبیثانه ای به روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی : مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!

کره شمالی : مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!