مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-13ورزشي

ایران به کی روش رسید/ اردن قدر ندانست و تنبیه شد!


تیم ملی فوتبال ایران با برتری 3 بر یک برابر اردن، به فینال تورنمنت چهار جانبه این کشور رسید و در فینال باید برابر قطر با هدایت کی روش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه اردن از ساعت 21:30 در ورزشگاه بین المللی امان به مصاف اردن رفت که در نهایت توانست این تیم را 3 بر یک شکست دهد.

با این نتیجه ایران راهی فینال شد و عصر سه شنبه به مصاف قطر با هدایت کارلوس کی روش می رود.

بیشتر بخوانید گزارش گل های بازی در دقیقه 6 این دیدار، بعد از یک کار ترکیبی قرمز پوشان ایران، پشت محوطه جریمه اردن توپ به مهدی طارمی رسید و این بازیکن هم با یک پاس در عمق سردار آزمون را صاحب توپ کرد و در ادامه آزمون با یک شوت پای راست گل نخست را برای ایران به ثمر رساند.

در دقیقه 27، با کار خوب جهانبخش و پاس این بازیکن، رامین رضاییان سمت راست محوطه جریمه اردن به توپ رسید و با یک پاس رو به عقب به درون محوطه جریمه، فرصت بسیار خوبی برای طارمی ایجاد کرد و طارمی هم با یک شوت پای راست گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه 75، روی یک پاس به درون محوطه جریمه ایران، بازیکن اردن صاحب توپ شد و با اشتباه مدافعان ایران توپ را به یزن النعیمات رساند و این بازیکن هم با یک شوت پای راست دروازه ایران را باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به کی روش رسید/ اردن قدر ندانست و تنبیه شد!

ایران به کی روش رسید/ اردن قدر ندانست و تنبیه شد!