مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-07سياسي

تکلیف جدید مجلس برای وزارت اقتصاد در خصوص مالیات ها


نمایندگان در صحن علنی نسبت مالیات به اعتبارات هزینه ای را تا پایان برنامه هفتم توسعه 80 درصد و نسبت درآمدهای مالیاتی به تولید ناخالص داخلی را 10 درصد تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم نمایندگان با بندهای ت ث ماده 27 موافقت کردند؛ ت/ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است به منظور شفافیت حمایت های مالیاتی، به صورت سالانه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی را تهیه و میزان درآمد از دست رفته دولت حاصل از موارد مذکور را با توجه به استنادات قانونی مربوط به تفکیک محاسبه نماید.

ث/ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است با همکاری سازمان، ظرف شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، لوایح قانونی مورد نیاز برای کاهش تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی را به منظور ساماندهی معافیت های غیرضرور و تقویت معافی های منجر به افزایش نرخ رشد اقتصادی تنظیم و ارائه نماید.

نسبت درآمدهای مالیاتی به تولید ناخالص داخلی تعیین شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم نمایندگان با ماده 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف جدید مجلس برای وزارت اقتصاد در خصوص مالیات ها

تکلیف جدید مجلس برای وزارت اقتصاد در خصوص مالیات ها