مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-12اقتصادي

استفاده از ظرفیت مسکن ملی برای صاحبخانه کردن ایثارگران


مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف بنیاد این است که همه ایثارگرانی که مشمول ماده 7 قانون جامع ایثارگران هستند صاحب زمین و یا مسکن شوند که در این رابطه از ظرفیت مسکن ملی هم استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه 224 واحدی مسکن ایثارگران اظهار کرد: پروژه مد نظر 10 هزار متر مربع مساحت، 40 هزار متر مربع زیربنا دارد و در 224 واحد و هفت بلوک و هشت طبقه در دست احداث است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز امیدواری برای تکمیل پروژه 224 واحدی ایثارگران در اسرع وقت افزود: مشکل وام تبصره ایثارگران این پروژه حل شد و در واقع 224 فقره وام بی نام برای این پروژه اختصاص یافت که در صورت افزایش وام در سال جاری،  متمم افزایش وام هم به پروژه تزریق می شود تا جامعه ایثارگری مشمول با کم ترین هزینه صاحب خانه شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه مختص 224 فرزند شهیدی است که از هیچ خدمات مسکن ایثارگران بهره مند نشده اند، ادامه داد: تلاش می شود همه موانع این پروژه رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مسکن ملی برای صاحبخانه کردن ایثارگران

استفاده از ظرفیت مسکن ملی برای صاحبخانه کردن ایثارگران