مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-02فرهنگي

تئاتر هنر پیوند اقوام/ گلستان کانون گردهمایی تئاتری های داخلی و خارجی


کارگردان تئاتر استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هنر نمایش زبان گویای سنت ها و آیین هاست، افزود: حضور گروه های نمایشی در این جشنواره ها باعث معرفی فرهنگ اقوام مختلف داخلی و خارجی می شود.

- ایسنا/گلستان کارگردان تئاتر استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هنر نمایش زبان گویای سنت ها و آیین هاست، افزود: حضور گروه های نمایشی در این جشنواره ها باعث معرفی فرهنگ اقوام مختلف داخلی و خارجی می شود.

محدثه مهرپویان، کارگردان تئاتر مادر من دختر تو هستم که به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان در بیست و یکمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی گلستان شرکت کرده است، پس از پایان اجرا در سالن نگاه مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای اجرا در این جشنواره به مدت سه ماه تمرین کردیم تا کار خوب ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه بر خلاف همیشه کار را با ریتم و انرژی خوب آغاز نکردیم، ادامه داد: در جریان اجرا وقتی کار پیش رفت و دقت، شور و شوق تماشاگران به گروه منتقل شد، شکل اجرا تغییر یافت تا حدی که مخاطب در برخی موارد تحت تاثیر دیالوگ های عاطفی قرار گرفت و این را به خوبی حس می کردیم.

این کارگردان با بیان اینکه نویسنده مادر من دختر تو هستم که به زبان محلی موکه مه کنجکه تونو تلفظ می شود، ارسلان محبی است، ادامه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر هنر پیوند اقوام/ گلستان کانون گردهمایی تئاتری های داخلی و خارجی

تئاتر هنر پیوند اقوام/ گلستان کانون گردهمایی تئاتری های داخلی و خارجی