مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-21بين الملل

امنیت صهیونیستها بر باد رفته است


آژیرهای خطر در سراسر فلسطین اشغالی مدام به صدا در می آیند، ترس بر صهیونیستها مستولی شده، زندگی عادی مختل، فرار به پناهگاه ها به امری عادی بدل شده، - و اعتراضات عمومی به کابینه نتانیاهو، درباره شرایط سخت و نگرانی از حال اسرایشان نیز افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری، تحلیلگر سیاسی در رشته توییتی با عنوان برنده کدام، و بازنده کدام است درباره وضعیت امنیتی در اسراییل و این روزهای این رژیم نوشت: بعضی دوستان از جنایت هایی که صهیونیست ها مرتکب میشوند ناراحت اند و جدای از فجایع اخیر، نگران آینده غزه هستند که آیا میتواند مقاومت کند؟ آیا شکست خواهد خورد؟ آیا تسلیم میشود؟ برای پاسخ به این سوالات چند نکته را خدمت مخاطبان عرض میکنم: هر جنگی دو طرف دارد: حمله کننده و حمله شونده! طرفی که میخواهد وضع موجود را تغییر دهد و طرفی که تلاش میکند شرایط را با همین کیفیت حفظ کند.

در نبردهای قبلیِ اسراییل و غزه، شروع کننده همواره اسراییل بود، و فلسطینی ها صرفا دفاع میکردند.

در واقع شهید میدادند، زیرساختهایشان نابود میشد، چند روزی هم مقاومت میکردند و پس از آن با وساطت کشورهایی چون مصر آتش بسی اعلام میشد و تمام! این وسط اسراییل اهداف خود را تخریب، و فرماندهانی را ترور کرده بود؛ حال آنکه فلسطینی ها دستاورد خاصی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت صهیونیستها بر باد رفته است

امنیت صهیونیستها بر باد رفته است