مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-29سياسي

شیعه با سنی، انقلابی با ضد انقلاب برای دشمن فرقی نمی کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شیعه با سنی، انقلابی با ضد انقلاب برای دشمن فرقی نمی کند، گفت: با کاشت بذر تفرقه و کینه در دل اقوام همه ضرر می کنند اما خود آن قوم بیشتر از سایرین ضرر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و تلاش برای حرکت در مسیر آنهاست.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) عنوان داشت: پیامبر اکرم(ص) نمونه بالا، والا و اعلی انسان کامل است و از همه کمالات انسانی در حد اعلی برخوردار است و خداوند او را گل سر سبد عالم آفرینش قرار داده است.

وی به بیان برخی از کمالات پیامبر اکرم(ص) پرداخت و تصریح کرد: اگر به عقل نگاه کرده و عقل معیار قرار دهیم پیامبر عقل کل و به تعبیر فلاسفه عقل اول و امام علی(ع) نیز عقل دوم است.

امام جمعه زاهدان گفت: خداوند متعال پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را برای ما اسوه قرار داد و فرمود: اگر الگوی خوب می خواهید پیامبر است و کسی می تواند در مسیر او گام بردارد که ایمان راسخ به مبدأ و معاد داشته باشد و البته یاد فراوان خدا را داشته باشد تا بتواند در مسیر الهی گام بردارد و از پیغمبر اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه با سنی، انقلابی با ضد انقلاب برای دشمن فرقی نمی کند

شیعه با سنی، انقلابی با ضد انقلاب برای دشمن فرقی نمی کند