مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-17بين الملل

دو کشتی جنگی دیگر آمریکا در آب های نزدیک اراضی اشغالی مستقر می شوند


دو مقام وزارت دفاع آمریکا گفتند که حداقل دو کشتی دیگر نیروی دریایی ایالات متحده برای کمک به هرگونه واکنش احتمالی واشنگتن به درگیری های میان حماس و رژیم صهیونیستی به آب های این منطقه می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه ضربت آبی خاکی یواس اس باتان شامل حداکثر 2400 تفنگدار دریایی از یگان اعزامی دریایی 26، در شرق دریای مدیترانه حضور خواهند داشت تا در صورتی که به آنها دستور داده شود آمریکایی های گرفتار در جنگ را تخلیه کنند، وارد عمل شوند.

مقامات مطلع عصر دوشنبه به پالتیکو گفتند، در حالی که هیچ دستور رسمی برای استقرار در سواحل داده نشده است، این کشتی های جنگی از خلیج فارس به این سمت حرکت می کنند و انتظار می رود با توجه به وخامت اوضاع در اراضی اشغالی که صدها شهروند آمریکایی در آن به سر می برند، این دستور به زودی صادر شود.

به گفته این مقام ها که خواستند نامشان فاش نشود، وظیفه این نیروهای آمریکایی تخلیه شهروندان ایالات متحده از اراضی اشغالی فلسطین، لبنان و غزه است و در صورت نیاز این نیروها می توانند کمک پزشکی هم ارائه کنند.

کشتی تهاجمی آبی خاکی یواس اس باتان و کشتی آبی خاکی یواس اس کارتر هال می توانند قایق هایی را به آب بیندازند تا مردم را از ساحل به کشتی ها برگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کشتی جنگی دیگر آمریکا در آب های نزدیک اراضی اشغالی مستقر می شوند

دو کشتی جنگی دیگر آمریکا در آب های نزدیک اراضی اشغالی مستقر می شوند