مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-22سياسي

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در سمنان/ نامزدی تنها 2 بانو در 4 حوزه انتخابیه استان


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت نام قطعی 43 داوطلب در حوزه های انتخابیه چهارگانه این استان تا پایان روز سوم ثبت نام ها خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت نام قطعی 43 داوطلب در حوزه های انتخابیه چهارگانه این استان تا پایان روز سوم ثبت نام ها خبر داد.

حسین شجاعی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته با ثبت 29 ثبت نام بیشترین ثبت نام داوطلبان در سه روز اخیر ثبت شده است.

همچنین کمترین ثبت نام نیز در روز جمعه و روز دوم ثبت نام ها با ثبت نام قطعی سه داوطلب در ستاد انتخابات استان ثبت شده است.

همچنین در روز نخست نیز 11 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی از ثبت نام قطعی 29 نامزد جدید در روز سوم ثبت نام ها خبر داد و افزود: 28 نفر از داوطلبان ثبت نامی روز سوم مرد و یک نفر از آنان خانم است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان به مدارک تحصیلی داوطلبین روز سوم اشاره و اضافه کرد: 21 نفر از ثبت نامی های این روز دارای مدرک کارشناسی ارشد، 6 نفر دارای دانش نامه دکترا، یک نفر حوزوی و همچنین یک نامزد نیز که دارای سابقه ایثارگری است دارای دانش نامه کارشناسی است.

شجاعی، بیشترین ثبت نام حوزه های چهارگانه استان در روز سوم ثبت نام ها را مربوط به دو حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه و شاهرود و میامی دانست و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در سمنان/ نامزدی تنها 2 بانو در 4 حوزه انتخابیه استان

ثبت نام قطعی 43 داوطلب مجلس در سمنان/ نامزدی تنها 2 بانو در 4 حوزه انتخابیه استان