مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-08دانش

بررسی تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور


در نشست مشترک رییس سازمان اداری و استخدامی با وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه ها، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور بررسی شد.

- در نشست مشترک رییس سازمان اداری و استخدامی با وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه ها، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک رییس سازمان اداری و استخدامی و معاونان این سازمان با وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و معاونان این وزارت و تعدادی از رؤسای دانشگاه ها در محل ستاد وزارت علوم برگزار شد و در این نشست مشترک، فرایند تحول اداری و فرایند جذب اعضای هیئت علمی و استخدام کارکنان، بحث های حقوق و مزایا در دو حوزه اعضای هیئت علمی و کارکنان و همچنین موضوع اتخاذ راهکارهایی برای تسریع و تسهیل روند جذب اعضای هیئت علمی و جذب نخبگان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور بررسی شد.

کمبود نیروی تخصصی در تعدادی از واحدهای ستادی وزارت علوم از جمله معاونت فناوری، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز جذب اعضای هیئت علمی از درخواست های مسئولان ستاد وزارت علوم از مسئولین سازمان اداری و استخدامی از جمله مباحث مطرح شده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور

بررسی تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی برای دانشگاه های فنی حرفه ای و پیام نور