مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-28اقتصادي

رشد 14 برابری صدور مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 1400 درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی خبر داد و گفت: در حوزه مشاغل خانگی 13 هزار پروانه اشتغال صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان امروز اظهار کرد: در حوزه اشتغال و تاکید استاندار هرمزگان روند همکاری در مدیریت اشتغال بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت که این کار در بستر سامانه جستجوی شغل صورت گرفت، یکی از روش های جذب نیروی صنایع برگزاری آزمون هایی است که از طرف دانشگاه هرمزگان و صنایع است و برای جذب بیش از 50 نفر نیرو است که از طریق دستگاه های متولی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: جذب افراد از طریق سامانه جستجوی شغل و ارتباط آنها با کارفرما و آزمون های مذکور روش جذب نیرو کار در استان هرمزگان است .

معین وزیری با اشاره به اینکه تفاهم نامه جذب 8 هزار نفری پالایشگاه نفت بندرعباس یکی از مهم ترین قدم های توسعه اشتغال در استان هرمزگان است، گفت: اولین استان هستیم که از طریق سامانه جستجوی شغل از طریق سامانه برای به کار گیری نیروی کار اقدام کرده ایم.

ایجاد 38 هزار نفر اشتغال با ثبت کد ملی این مقام مسئول تصریح کرد: در سال گذشته در حوزه اشتغال 38 هزار نفر تعهد اشتغال استان بوده که 50 هزار 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 برابری صدور مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم

رشد 14 برابری صدور مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم