مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-01اجتماعي

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ بعضی ها به یک دلیل


اگر تنها 100 نفر نیرو پای کار باشند می توان تمامی مشکلات را برطرف کرد اما درب هر اتاقی را که می زنیم می گویند نیرو نداریم!! پس این نیروها در شهرداری چه کاره اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد بحران شهرداری یاسوج در حالی برگزار شد که کیوان آشنا شهردار جدید حرف های متفاوتی در این نشست زد.

شهردار یاسوج در این نشست به همه مدیران خود در شهرداری تاکید کرد که قبل از هر بارندگی معابر و جویی های آب از پلاستیک و لاستیک و زباله جمع شود و همه نیروها باید پای کار بیایند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

شهردار جدید یاسوج خطاب به مدیران خود گفت عزم خود را برای خدمت جذب کرده ایم اگر نارسایی هم وجود داشته باشد باید ابتدا برطرف شود و اگر نتوانستیم هم باید به مردم بگوییم که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

شهردار یاسوج اذعان کرد که در سال های گذشته نتوانستیم در حوزه دفع آب های سطحی خوب عمل کنیم اما امروز وظیفه داریم جاهایی که ممکن است و می توانیم در آن جا مشکل را برطرف کنیم برای مثال در کنار بیمارستان جلیل می توان مشکل را برطرف کرد اما در جایی مثل شرف آباد حتما باید فکر به رفع مشکل جدول باشیم و باید از ایده و فکر مشاوران دانشگاهی در این زمینه نهایت بهره را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ بعضی ها به یک دلیل

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ بعضی ها به یک دلیل