مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-01سياسي

ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی


با توجه به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق(ع) در 17 ربیع الاول 1445 و در راستای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، - ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی ایسنا/خراسان رضوی با توجه به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق(ع) در 17 ربیع الاول 1445 و در راستای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، ویژه برنامه های جشن و سرور در شب، روز و شام ولادت این امام همام به همت این معاونت با حضور سخنرانان برجسته و مادحین اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

مراسم جشن شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق (ع) دوشنبه 10 مهر ماه ساعت 18 با قرائت زیارت امین الله با نوای سعید قانع از مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می شود.

پس از اجرای گروه سرود گلدسته های حرم، زائران و مجاوران از شعرخوانی آیینی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین سیدی و علیرضا خاکساری بهره مند می شوند.

سخنان حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مولودی خوانی آقایان ابراهیم قانع، سیدامیر احمدنیا و رسول میثمی پایان بخش این مراسم نورانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی