مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-09سياسي

مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نعمت امنیت از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در دیدار فرمانده انتظامی کردستان با تبریک هفته فراجا و قدردانی از تلاش ها و اقدامات شبانه روزی  پلیس در حفظ نظم و امنیت و حراست از مرزهای کشور، اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوانی دارد که امروزه خوشبختانه این مهم در دست کسانی است که با شجاعت و ایثاربه مردم خدمت می کنند.

وی افزود: امنیت چیزی است که در قرآن به آن اشاره شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است، که در دستان توانمند پلیس است که با  خودگذشتگی به مردم خدمت می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ملاقات های مردمی فرمانده انتظامی کردستان اشاره کرد و گفت: از نزدیک شاهد ملاقات چهره به چهره سردار آزادی با مردم کردستان هستیم که انصافا این فرمانده لایق با صبر و حوصله در کنار مردم است که جای شکرگزاری دارد و ما مدیون این زحمات هستیم.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی یک زمان در جبهه نبرد حق علیه باطل از کیان مملکت دفاع می کردند، تصریح کرد: امروز همه شاهد فعالیت های پلیس در عرصه های مختلف هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند

مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند