مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-03سياسي

آیت الله فلاحتی: حیات طیبه بشریت در کلام آل الله است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هدف برگزاری اجلاس پیر غلامان اهل بیت (ع) را زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) است، گفت: اگر حیات طیبه ای برای بشیرت وجود دارد از کلمات نورانی اولیای ربّانی است که به ما رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امشب در آیین افتتاحیه بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در سالن جلسات صداوسیما در زیباکنار با بیان اینکه اهل بیت (ع) چراغ راه هدایت انسان ها برای به سعادت رسیدن در دنیا و آخرت هستند، اظهار کرد: اهل بیت (ع) جان خود را برای هدایت انسان ها فدا کرده و چراغ راهی برای به سعادت رسیدن در دنیا و آخرت است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به حق جو بودن انسان در تاریخ و تلاش برای یافتن حقیقت، گفت: در طول تاریخ هرچه مسلمانان و جوامع اسلامی از دین می دانند در مسیر اهل بیت (ع)  و پیامبر(ص) بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان نقش بشریت در بازگو کردن حقایق زیبای دین اسلام را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: اگر حیات طیبه ای برای بشیرت وجود دارد از کلمات نورانی اولیای ربّانی است که به ما رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: حیات طیبه بشریت در کلام آل الله است

آیت الله فلاحتی: حیات طیبه بشریت در کلام آل الله است