مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-25فناوري

استقرار قایق های خودران برای محافظت از جانداران دریایی


پژوهشگران به دنبال استفاده از قایق های بدون سرنشین خودران و برخی دیگر از فناوری ها برای مطالعه چگونگی تأثیر مزارع بادی فراساحلی بر حیوانات دریایی هستند.

- پژوهشگران به دنبال استفاده از قایق های بدون سرنشین خودران و برخی دیگر از فناوری ها برای مطالعه چگونگی تأثیر مزارع بادی فراساحلی بر حیوانات دریایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، همین طور که انرژی بادی دریایی محبوب تر می شود، کارشناسان نگران صداهای آن هستند که ممکن است باعث ایجاد اختلال در ارتباط پستانداران دریایی با یکدیگر شود.

بنابراین شرکت سازنده قایق های بدون سرنشین خودران(USV) موسوم به سیل درون(Saildrone) با شرکتی به نام RPS که ارائه دهنده خدمات نظارت بر گونه های حفاظت شده است، به منظور شناسایی، مکان یابی و طبقه بندی حیات وحش دریایی برای ایجاد یک شبکه نظارتی که ترکیبی از فناوری های صوتی پیشرفته و وسایل نقلیه خودران و فناوری یادگیری ماشینی است، همکاری می کند.

این شرکت ها دو فروند قایق بدون سرنشین خودران را در سواحل ماساچوست برای نظارت بر نهنگ های اقیانوس اطلس شمالی و سایر پستانداران دریایی رها کرده اند.

مطالعه و حفاظت از نهنگ ها برایان هرناکی، مدیر ارشد فناوری Saildrone می گوید: این دستاورد نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو در توانایی ما برای مطالعه و محافظت از نهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار قایق های خودران برای محافظت از جانداران دریایی

استقرار قایق های خودران برای محافظت از جانداران دریایی