مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-30پزشكي

باید در دانشگاه ها در کنار دروس پزشکی، دیپلماسی علمی نیز تدریس شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه ها در کنار دروس پزشکی، دیپلماسی علمی نیز تدریس شود، افزود: دیپلمات کسی است که با حضور در کشورهای مختلف هویت خود را حفظ کرده و آن را اشاعه خواهد داد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه ها در کنار دروس پزشکی، دیپلماسی علمی نیز تدریس شود، افزود: دیپلمات کسی است که با حضور در کشورهای مختلف هویت خود را حفظ کرده و آن را اشاعه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر بهرام عین اللهی در اختتامیه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که امروز در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و بهداشت نیاز به تحلیل دارد، افزود: در ابتدای انقلاب در این حوزه 100 درصد وابستگی داشتیم به گونه ای که پزشکان خارجی داشتیم و تنها 20 درصد از داروهای مورد نیاز در داخل تولید می شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور 9 دانشگاه، بوده ولی امروزه 67 دانشگاه علوم پزشکی، 22 هزار عضو هیات علمی و 27 هزار دانشجو در رشته های مختلف علوم پزشکی فعال هستند.

عین اللهی، با تاکید بر اینکه هیچ رشته ای حوزه پزشکی در خارج از کشور نیست که در دانشگاه های علوم پزشکی ارائه نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در دانشگاه ها در کنار دروس پزشکی، دیپلماسی علمی نیز تدریس شود

باید در دانشگاه ها در کنار دروس پزشکی، دیپلماسی علمی نیز تدریس شود