مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-02بين الملل

رسانه اسراییلی: فرمانده سرایا القدس همچنان در مرکز سیبل تل آویو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار یک گزارش تصویری از «اکرم العجوری» فرمانده کل «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، - کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی تصویری، ضمن اعتراف به نقش کلیدی فرمانده کل شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در ارتقای سطح مقاومت در کرانه باختری، به صراحت، اذعان داشت که او هنوز در رأس اهداف تل آویو برای ترور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار یک گزارش تصویری از اکرم العجوری فرمانده کل سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، تهدید ترور این فرمانده مقاومت را تکرار کرد.

این کانال تلویزیونی، عکسی از العجوری (ابومحمد) نشان داد که وی در کنار شمار دیگری از فرماندهان سرایا القدس از جمله شهید بهاء ابوالعطا ایستاده است، فرماندهانی که رژیم اشغالگر، همه آن ها را ترور کرده است.

رسانه های نزدیک به نهاد های امنیتی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون بار ها اعتراف کرده اند که العجوری فرماندهی است که کرانه باختری و اراضی اشغالی فلسطین را شعله ور می کند و بر ضرورت ایجاد تیپ های رزمی و جذب نیرو برای انجام عملیات های کیفی فشار می آورد و در پشت پرده، زمان شلیک موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین را تعیین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه اسراییلی: فرمانده سرایا القدس همچنان در مرکز سیبل تل آویو است

رسانه اسراییلی: فرمانده سرایا القدس همچنان در مرکز سیبل تل آویو است