مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-27سياسي

بخش بزرگی از پیشرفت حوزه سلامت برگرفته از تجربیات دفاع مقدس است


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت حوزه سلامت بعد از انقلاب، گفت: تغییراتی که در حوزه سلامت قبل و بعد انقلاب داشتیم، افتخار بزرگی است که درصد بزرگی از آن برگرفته از تجربیات 8 سال دفاع مقدس است.

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت حوزه سلامت بعد از انقلاب، گفت: تغییراتی که در حوزه سلامت قبل و بعد انقلاب داشتیم، افتخار بزرگی است که درصد بزرگی از آن برگرفته از تجربیات 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در اولین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس که امروز در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نشست های جایگاه علم و فناوری در هشت سال دفاع مقدس هر دو سال یک بار توسط ستاد کل نیروهای دفاع مقدس برگزار می شود و حوزه سلامت به وزارت بهداشت واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این همایش امسال توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و با زحمات دکتر قناعتی برگزار شده است، افزود: این نوع نشست ها توسط دو دانشگاه علوم پزشکی کشور ادامه پیدا خواهد کرد و نتایج آن در کنگره سال آینده که به صورت ملی برگزار می شود، ارائه خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در مورد هدف برگزاری این همایش ها، گفت: هدف این است که عنوان شود در دفاع مقدس رفتارها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بزرگی از پیشرفت حوزه سلامت برگرفته از تجربیات دفاع مقدس است

بخش بزرگی از پیشرفت حوزه سلامت برگرفته از تجربیات دفاع مقدس است