مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02دانش

طهرانچی: دانشگاه آزاد می تواند در حوزه کسب و کار پزشکی کمک کند


در حوزه کسب و کار برای پزشکان ما حتی دندانپزشکان، دانشگاه آزاد می تواند مسائل و مشکلات را نگاه کرده و راه حل پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از برگزیدگان و مدال آوران پانزدهیمن المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: امروز شاهد هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی علی رغم عدم برخورداری از موهبت های دولتی 10 درصد تربیت پزشکان کشور را برعهده دارد، حدود 700 تا 800 ورودی در سال داریم و دانشگاه های کشور هم در مجموع 8 هزار نفر ورودی دولتی دارد.

وی افزود: بسیار خرسندیم که 10 درصد از مدال های المپیاد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی و  طیف کاملی از واحدهایی همچون قشم، تبریز، خوراسگان، نجف آباد و تهران حضور دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طیفی از دانشجویان دانشگاه آزاد توانستند در میان برترین های کشور با نگاه خلاقانه یعنی مشارکت پذیر و نگاه حل مسأله ای و همگرایی در علوم در این رقابت درخشش خوبی کسب کنند.

طهرانچی گفت: در حوزه کسب و کار برای پزشکان ما حتی دندانپزشکان، علاوه بر کاری که طبق معمول در پیش روی آنها است، دانشگاه آزاد می تواند مسائل و مشکلات را نگاه کند و راه حل پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: دانشگاه آزاد می تواند در حوزه کسب و کار پزشکی کمک کند

طهرانچی: دانشگاه آزاد می تواند در حوزه کسب و کار پزشکی کمک کند