مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-07سياسي

تجمع و جشن مردمی طوفان الاقصی در خراسان جنوبی


شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبی در پی عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی از خراسان جنوبی ها خواست در جشن عملیات جبهه مقاومت که همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان برگزار می شود شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبی در پی عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی با صدور اطلاعیه ای از خراسان جنوبی ها خواست در جشن عملیات جبهه مقاومت که همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان برگزار می شود شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بسم الله قاصم الجبارین عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب  صهیونیستی خط بطلانی  بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم واراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

وظیفه همه مسلمانان وآزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسراییل غاصب و کودک کش بداند هر گونه جنایت، مرگ او را تسریع خواهد کرد.

 از مردم مؤمن وانقلابی استدعا داریم امشب در مساجد استان، هماهنگ با سراسر کشور از خداوند قادر متعال  این پیروزی مقتدرانه را شاکر بوده و برای پیروزی نهایی فلسطین وآزادی قدس شریف دست به دعا بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع و جشن مردمی طوفان الاقصی در خراسان جنوبی

تجمع و جشن مردمی طوفان الاقصی در خراسان جنوبی