مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 21:102023-09-29بين الملل

وقتی غربی ها بر روایت ایران درباره رفع تحریم های موشکی صحه می گذارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که اتحادیه اروپا حدود دو هفته پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سه کشور اروپایی بر خلاف تعهدات خود ذیل مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد قصد ندارند محدودیت های موشکی و تسلیحاتی علیه ایران را رفع .

- مقام های کشور های غربی در روز های گذشته اظهاراتی بیان کرده اند که بر روایت ایران درباره رفع تحریم های موشکی از اواخر مهرماه صحه می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که اتحادیه اروپا حدود دو هفته پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سه کشور اروپایی بر خلاف تعهدات خود ذیل مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد قصد ندارند محدودیت های موشکی و تسلیحاتی علیه ایران را رفع کنند اظهارات دیگری از مقام های غربی و رژیم صهیونیستی به صراحت نشان می دهد که آن ها اذعان دارند که این محدودیت ها فراتر از لفاظی های تروییکای اروپایی بعد از 18 اکتبر 2023 به صورت خودکار از بین خواهند رفت.

مطابق مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد که حدود 8 سال پیش برای تأیید برجام صادر شد محدودیت های اعمال شده این سازمان در خصوص فعالیت های مربوط به موشک هالی بالیستیک ایران روز 18 اکتبر 2023 منقضی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی غربی ها بر روایت ایران درباره رفع تحریم های موشکی صحه می گذارند

وقتی غربی ها بر روایت ایران درباره رفع تحریم های موشکی صحه می گذارند