مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-30سياسي

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون براساس برنامه ریزی ها و تعهدات، - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 524 پروژه محرومیت زدایی در استان به سرانجام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون براساس برنامه ریزی ها و تعهدات، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه چهار هزار و 800 را در دستور کار قرار داد که در حوزه عمرانی، امنیت غذایی و اشتغال 524 پروژه وارد فاز عملیاتی شد.

وی با بیان این که پروژه های به سرانجام رسیده شامل ساخت خانه عالم، مسکن محرومان، مسجد و.

است افزود: امروز 481 سری جهیزیه برای محرومان و خانواده هایی که از قبل شناسایی شده اند در سطح استان تهیه شده که تا پایان هفته وحدت توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: قرارداد های جدیدی امروز برای فصل بعدی کار قرارگاه محرومیت زدایی در استان منعقد می شود.

مهدوی با بیان اینکه از خوبی های این استان همدلی و هم افزایی است، بیان کرد: در این استان همه خیران و دستگاه ها دست در دست هم گذاشته اند تا خلایی که از نظر اقلیمی به وجود آمده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی